Балабаниць Анжеліка Володимирівна Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 50
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Regulation of lobbying in European union based on transparencyBalabanits, Anzhelika; Balabanyts, A.
2013Improvement of the Marketing Interaction based on Information TechnologiesBalabanits, Anzhelika; Minakova, I.
2017Українсько-білоруські відносини у координатах «Східного партнерства»Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Дорошев, Д. В.
2019CRM-стратегія: сутність і проблеми реалізації на сучасному етапіБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2019Національні інтереси як домінантна основа забезпечення національної безпеки країниБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2020Процес управління поведінкою споживачівБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2020Імперативи формування конкурентних переваг на туристичному ринкуБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Шостак, М. П.
2020Інноваційна активність підприємств ресторанного господарства як фактор забезпечення конкурентоспроможностіБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Маркевич, Л. М.
2023Методичні рекомендації щодо виконання та захисту кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти ОПП «Туризм» ОС «Бакалавр» галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм і рекреація» усіх форм навчанняБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Чуприна, Олена Оскарівна; Токарева, Валентина Іванівна
2019Peculiarities of management of strategic alliances in the field of tourismBalabanyts, Anzhelika; Gaponiuk, O.
2019Проблеми стратегічного управління діяльністю підприємства в умовах нестабільностіБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Шостак, М.П.
2010Роль маркетингу взаємодії в забезпеченні маркетингового розвитку підприємствБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2010Управління змінами в контексті стратегічного інтегрованого управління маркетинговою взаємодією підприємстваБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2011Управління стратегічними змінами щодо інноваційного розвитку підприємствБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Антонова, Г. А.
2014Технологія планування стратегічних змін у системі управління маркетингом взаємодії підприємствБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Сай, Д. В.
2010Концептуальні імперативи інтегрованого управління маркетинговою взаємодієюБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2020Управління фінансово-економічною безпекою держави та шляхи запобігання зовнішнім і внутрішнім загрозам : кол. моногр.Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Гапонюк, О. І.; Горбашевська, М. О.; Кислова, Л. А.; Мацука, В. М.; Омельченко, В. Я.; Осипенко, К. В.; Перепадя, Ф. Л.; Семкова, Л. В.
2019Корпоративне управління : навч. посібник (для студентів спец. 073 «Менеджмент», 242 «Туризм» усіх форм навчання)Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Горбашевська, Марина Олексіївна; Кислова, Людмила Анатоліївна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2022Сучасна парадигма механізму управління фінансово-економічною безпекою державиБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2009Концептуальна модель інтегрованого управління системою маркетингової взаємодіїБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 50