Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8353
Назва: Процес управління поведінкою споживачів
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Ключові слова: торговельні підприємства
споживачі
споживча поведінка
Дата публікації: 2020
Опис: Балабаниць А. В. Процес управління поведінкою споживачів / А. В. Балабаниць // Підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент: матеріали І міжнар. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 12–13 лют. 2020 р. : у 2 ч. – Запоріжжя : ЗНУ, 2020. – Ч. 1. – С.39–42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8353
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_proc_konf_2020_39.pdf2,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.