Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-04T12:43:17Z-
dc.date.available2025-02-04T12:43:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8353-
dc.descriptionБалабаниць А. В. Процес управління поведінкою споживачів / А. В. Балабаниць // Підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент: матеріали І міжнар. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 12–13 лют. 2020 р. : у 2 ч. – Запоріжжя : ЗНУ, 2020. – Ч. 1. – С.39–42.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectторговельні підприємстваen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectспоживча поведінкаen_US
dc.titleПроцес управління поведінкою споживачівen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_proc_konf_2020_39.pdf2,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.