Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8355
Назва: CRM-стратегія: сутність і проблеми реалізації на сучасному етапі
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Ключові слова: комп’ютерно інформаційні технології
електронні системи управління
CRM-стратегія
Дата публікації: 2019
Опис: Балабаниць А. В. CRM-стратегія: сутність і проблеми реалізації на сучасному етапі / А. В. Балабаниць // Актуальні проблеми науки та освіти: зб. матеріалів ХXI підсумкової наук.-практ. конф. викладачів, м. Маріуполь, 1 лют. 2019 р. / за заг. ред. К. В. Балабанова. – Маріуполь, 2019. – С. 29–30.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8355
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_crm_konf_2019_29.pdf2,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.