Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-04T14:00:12Z-
dc.date.available2025-02-04T14:00:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8355-
dc.descriptionБалабаниць А. В. CRM-стратегія: сутність і проблеми реалізації на сучасному етапі / А. В. Балабаниць // Актуальні проблеми науки та освіти: зб. матеріалів ХXI підсумкової наук.-практ. конф. викладачів, м. Маріуполь, 1 лют. 2019 р. / за заг. ред. К. В. Балабанова. – Маріуполь, 2019. – С. 29–30.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectкомп’ютерно інформаційні технологіїen_US
dc.subjectелектронні системи управлінняen_US
dc.subjectCRM-стратегіяen_US
dc.titleCRM-стратегія: сутність і проблеми реалізації на сучасному етапіen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_crm_konf_2019_29.pdf2,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.