Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8357
Назва: Improvement of the Marketing Interaction based on Information Technologies
Автори: Balabanits, Anzhelika
Minakova, I.
Ключові слова: information technologies
marketing interaction
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): The article reveals the essence of the technological architecture and shows its place in the informational and technological architecture of an integrated management system of marketing interactions specific technological solutions interaction in marketing management of commercial enterprises in various formats are revealed.
Опис: Balabanits A. Improvement of the Marketing Interaction based on Information Technologies / A. Balabanits, I. Minakova // Ovidius University Annals, Economic Sciences Series. – 2013. – Vol. 13, N 1. – Pp. 696–701.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8357
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_improv_2013_v1_696.pdf3,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.