Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBalabanits, Anzhelika-
dc.contributor.authorMinakova, I.-
dc.date.accessioned2025-02-05T09:40:07Z-
dc.date.available2025-02-05T09:40:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8357-
dc.descriptionBalabanits A. Improvement of the Marketing Interaction based on Information Technologies / A. Balabanits, I. Minakova // Ovidius University Annals, Economic Sciences Series. – 2013. – Vol. 13, N 1. – Pp. 696–701.en_US
dc.description.abstractThe article reveals the essence of the technological architecture and shows its place in the informational and technological architecture of an integrated management system of marketing interactions specific technological solutions interaction in marketing management of commercial enterprises in various formats are revealed.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectinformation technologiesen_US
dc.subjectmarketing interactionen_US
dc.titleImprovement of the Marketing Interaction based on Information Technologiesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_improv_2013_v1_696.pdf3,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.