Балабаниць Анжеліка Володимирівна Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 50
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Tools and Development Drivers for the Gastronomic TourismNesterchuk, I.; Matsuka, Viktoriia; Balabanyts, Anzhelika; Skarha, O.; Pivnova, L.; Kondratenko, I.
2008Управління відносинами з постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодіїБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2021Роль інформаційних технологій в управлінні клієнтоорієнтованістю туристичних підприємствБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Перепадя, Ф. Л.
2012Методичний підхід до оцінки сили лояльності споживачівБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2013Механізм вимірювання результативності маркетингової взаємодії підприємств на основі концепції синергізмуБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2014Оцінка результативності маркетингового управління інноваційною активністю підприємствБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Воєводзинська, О. В.
2019Методичний підхід до оцінки якості обслуговування споживачів готельних послугБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Гапонюк, О. І.
2017Маркетингова технологія формування лояльності споживачів на ринку туристичних послугМацука, Вікторія Миколаївна; Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
2024Імперативи формування конкурентних переваг туристичних підприємств регіону [4.3]Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
2024Стратегія підвищення конкурентоспроможності туристичної індустрії України [4.1]Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
2024Побудова комплексної моделі стратегічного управління туристичним регіоном [3.4]Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
2024Діагностика туристично-рекреаційного потенціалу Приазов’я [2.3]Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2024Конкурентний аналіз туристичних регіонів України [2.2]Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2024Наукові підходи до формування стратегії розвитку туристичних регіонів [1.4]Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Тарасенко, Денис Леонідович
2024Туристично-рекреаційний потенціал регіону як ключовий об’єкт стратегічного управління розвитком туристичного регіону [1.3]Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2024Екологічна відповідальність як імператив сталого розвитку туристичних підприємствБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2024Формування маркетингових стратегій сталого розвитку в умовах глобальних екологічних викликівБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2024The impact of tourism and digital media on the dynamics of the fashion industry in the global creative economyBalabanyts, Anzhelika; Kyianytsia, I.; Bielialov, T.; Mosiiuk, S.; Nedzvetska, O.; Verbytska, O.
2018Академічна мобільність як ключовий фактор конкурентоспроможності університетуБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2019Управління конкурентоспроможністю туристичної індустрії України на міжнародному ринку туристичних послугБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 50