Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8302
Назва: Концептуальні імперативи інтегрованого управління маркетинговою взаємодією
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Ключові слова: маркетингова взаємодія
інтегроване управління
Дата публікації: 2010
Опис: Балабаниць А. В. Концептуальні імперативи інтегрованого управління маркетинговою взаємодією / А. В. Балабаниць // Досягнення вищої школи : матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф.. м. Софія, Болгарія, 17–25 нояб., 2010 р. – Софія, 2010.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8302
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_konc_konf_2010.pdf179,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.