Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8302
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-01-31T13:15:11Z-
dc.date.available2025-01-31T13:15:11Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8302-
dc.descriptionБалабаниць А. В. Концептуальні імперативи інтегрованого управління маркетинговою взаємодією / А. В. Балабаниць // Досягнення вищої школи : матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф.. м. Софія, Болгарія, 17–25 нояб., 2010 р. – Софія, 2010.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингова взаємодіяen_US
dc.subjectінтегроване управлінняen_US
dc.titleКонцептуальні імперативи інтегрованого управління маркетинговою взаємодієюen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_konc_konf_2010.pdf179,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.