Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8324
Назва: Управління змінами в контексті стратегічного інтегрованого управління маркетинговою взаємодією підприємства
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Ключові слова: маркетинг
маркетинг взаємодії
стратегічне управління
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): У статті на основі систематизації існуючих підходів розкрито сутність і роль концепції стратегічних змін в теорії маркетингу взаємодії, запропоновано механізм управління стратегічними змінами в системі стратегічного інтегрованого управління маркетинговою взаємодією.
Опис: Балабаниць А. В. Управління змінами в контексті стратегічного інтегрованого управління маркетинговою взаємодією підприємства / А. В. Балабаниць // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – № 4, т. 3. – С.49–52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8324
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_upr_2010_4_3_49.pdf3,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.