Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-03T11:08:29Z-
dc.date.available2025-02-03T11:08:29Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8324-
dc.descriptionБалабаниць А. В. Управління змінами в контексті стратегічного інтегрованого управління маркетинговою взаємодією підприємства / А. В. Балабаниць // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – № 4, т. 3. – С.49–52.en_US
dc.description.abstractУ статті на основі систематизації існуючих підходів розкрито сутність і роль концепції стратегічних змін в теорії маркетингу взаємодії, запропоновано механізм управління стратегічними змінами в системі стратегічного інтегрованого управління маркетинговою взаємодією.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинг взаємодіїen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.titleУправління змінами в контексті стратегічного інтегрованого управління маркетинговою взаємодією підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_upr_2010_4_3_49.pdf3,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.