Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8325
Назва: Роль маркетингу взаємодії в забезпеченні маркетингового розвитку підприємств
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Ключові слова: маркетинговий розвиток підприємства
маркетинг взаємодії
маркетинговий потенціал взаємодії
маркетингова компетенція
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито концептуальний підхід до розуміння маркетингового розвитку підприємства, висвітлено роль маркетингу взаємодії в забезпеченні маркетингового розвитку підприємств.
Опис: Балабаниць А. В. Роль маркетингу взаємодії в забезпеченні маркетингового розвитку підприємств / А. В. Балабаниць // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – № 2, т. 2. – С.96–98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8325
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_rol_2010_2_2_96.pdf2,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.