Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-03T12:05:09Z-
dc.date.available2025-02-03T12:05:09Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8325-
dc.descriptionБалабаниць А. В. Роль маркетингу взаємодії в забезпеченні маркетингового розвитку підприємств / А. В. Балабаниць // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – № 2, т. 2. – С.96–98.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито концептуальний підхід до розуміння маркетингового розвитку підприємства, висвітлено роль маркетингу взаємодії в забезпеченні маркетингового розвитку підприємств.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетинговий розвиток підприємстваen_US
dc.subjectмаркетинг взаємодіїen_US
dc.subjectмаркетинговий потенціал взаємодіїen_US
dc.subjectмаркетингова компетенціяen_US
dc.titleРоль маркетингу взаємодії в забезпеченні маркетингового розвитку підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_rol_2010_2_2_96.pdf2,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.