Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8352
Назва: Імперативи формування конкурентних переваг на туристичному ринку
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Шостак, М. П.
Ключові слова: туристична галузь
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2020
Опис: Балабаниць А. В. Імперативи формування конкурентних переваг на туристичному ринку / А. В. Балабаниць, М. П. Шостак // Особливості інтеграції країн в світовий економічний та політико-правовий простір : матеріали VІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 20 листоп. 2020 р. / за заг. ред. О. В. Булатової, Ю. І. Чентукова. – Маріуполь : МДУ, 2020. – С.81–83.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8352
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_imper_konf_2020_81.pdf2,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.