Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9528
Назва: Стратегічне управління міжнародною діяльністю логістичних підприємств
Автори: Толпежніков, Роман Олексійович
Толпежнікова, Т. Г.
Ключові слова: логістична діяльність підприємства
маркетинг
зовнішньо-економічна діяльність
стратегічне управління
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню міжнародної логістичної діяльності підприємств, зокрема транспортних, що працюють в сучасних умовах господарювання. Проаналізовано співвідношення між маркетингом і логістикою. Розглянуто алгоритм формування маркетингової політики підприємства з метою виявлення ефективності збуту, який дозволяє врахувати всі етапи від основних управлінських процесів, пов’язаних із реалізацією готової продукції на підприємстві, починаючи з проведення ситуаційного аналізу, закінчуючи контрольними заходами.
Опис: Толпежніков Р. О. Стратегічне управління міжнародною діяльністю логістичних підприємств / Р. О. Толпежніков, Т. Г.Толпежнікова // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. – 2022. – Вип. 24. – С. 43–49. – Публ. англ. мовою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9528
Розташовується у зібраннях:Толпежніков Роман Олексійович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tolp_strat_v_ekon_2022_24_43.pdf4,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.