Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9528
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолпежніков, Роман Олексійович-
dc.contributor.authorТолпежнікова, Т. Г.-
dc.date.accessioned2025-08-22T13:18:45Z-
dc.date.available2025-08-22T13:18:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9528-
dc.descriptionТолпежніков Р. О. Стратегічне управління міжнародною діяльністю логістичних підприємств / Р. О. Толпежніков, Т. Г.Толпежнікова // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. – 2022. – Вип. 24. – С. 43–49. – Публ. англ. мовою.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню міжнародної логістичної діяльності підприємств, зокрема транспортних, що працюють в сучасних умовах господарювання. Проаналізовано співвідношення між маркетингом і логістикою. Розглянуто алгоритм формування маркетингової політики підприємства з метою виявлення ефективності збуту, який дозволяє врахувати всі етапи від основних управлінських процесів, пов’язаних із реалізацією готової продукції на підприємстві, починаючи з проведення ситуаційного аналізу, закінчуючи контрольними заходами.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectлогістична діяльність підприємстваen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectзовнішньо-економічна діяльністьen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.titleСтратегічне управління міжнародною діяльністю логістичних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Толпежніков Роман Олексійович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tolp_strat_v_ekon_2022_24_43.pdf4,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.