Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8910
Назва: | Інклюзивна освіта як практичний концепт соціальної справедливості |
Автори: | Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна Цибулько, О. Нетреба, Марина Михайлівна |
Ключові слова: | інклюзивна освіта інтеграція толерантність соціальна справедливість дитина з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується ідея інклюзивної освіти як практичного компоненту соціальної справедливості. Розвиток інклюзивної освіти передбачає зміну освітньої парадигми. Інклюзія будується на принципі доступності освіти для всіх учнів, які перебувають у складних життєвих ситуаціях, а не лише для людей з інвалідністю. Інклюзивна освіта - це перехід від теорії постулатів, правил, моделей, що стосуються виключно осіб з обмеженими можливостями здоров’я, до освітньої системи яка включає дітей з особливими освітніми потребами. Це є значним зрушенням у сфері освіти до комплексного, цілісного підходу, заснованого на інтересах дитини (учня). |
Опис: | Задорожна-Княгницька Л. В. Інклюзивна освіта як практичний концепт соціальної справедливості / Л. В. Задорожна-Княгницька, О. Цибулько, М. М. Нетреба // Педагогічні науки. – 2021. – № 78. – С. 48–52. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8910 |
Розташовується у зібраннях: | Нетреба Марина Михайлівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zador_netr3_inklyuz_2021_78_48.pdf | 1,53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.