Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗадорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна-
dc.contributor.authorЦибулько, О.-
dc.contributor.authorНетреба, Марина Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-05-14T11:21:25Z-
dc.date.available2025-05-14T11:21:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8910-
dc.descriptionЗадорожна-Княгницька Л. В. Інклюзивна освіта як практичний концепт соціальної справедливості / Л. В. Задорожна-Княгницька, О. Цибулько, М. М. Нетреба // Педагогічні науки. – 2021. – № 78. – С. 48–52.en_US
dc.description.abstractУ статті аналізується ідея інклюзивної освіти як практичного компоненту соціальної справедливості. Розвиток інклюзивної освіти передбачає зміну освітньої парадигми. Інклюзія будується на принципі доступності освіти для всіх учнів, які перебувають у складних життєвих ситуаціях, а не лише для людей з інвалідністю. Інклюзивна освіта - це перехід від теорії постулатів, правил, моделей, що стосуються виключно осіб з обмеженими можливостями здоров’я, до освітньої системи яка включає дітей з особливими освітніми потребами. Це є значним зрушенням у сфері освіти до комплексного, цілісного підходу, заснованого на інтересах дитини (учня).en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.subjectтолерантністьen_US
dc.subjectсоціальна справедливістьen_US
dc.subjectдитина з особливими освітніми потребамиen_US
dc.titleІнклюзивна освіта як практичний концепт соціальної справедливостіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Нетреба Марина Михайлівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zador_netr3_inklyuz_2021_78_48.pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.