Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8910| Назва: | Інклюзивна освіта як практичний концепт соціальної справедливості | 
| Автори: | Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна Цибулько, О. Нетреба, Марина Михайлівна  | 
| Ключові слова: | інклюзивна освіта інтеграція толерантність соціальна справедливість дитина з особливими освітніми потребами  | 
| Дата публікації: | 2021 | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується ідея інклюзивної освіти як практичного компоненту соціальної справедливості. Розвиток інклюзивної освіти передбачає зміну освітньої парадигми. Інклюзія будується на принципі доступності освіти для всіх учнів, які перебувають у складних життєвих ситуаціях, а не лише для людей з інвалідністю. Інклюзивна освіта - це перехід від теорії постулатів, правил, моделей, що стосуються виключно осіб з обмеженими можливостями здоров’я, до освітньої системи яка включає дітей з особливими освітніми потребами. Це є значним зрушенням у сфері освіти до комплексного, цілісного підходу, заснованого на інтересах дитини (учня). | 
| Опис: | Задорожна-Княгницька Л. В. Інклюзивна освіта як практичний концепт соціальної справедливості / Л. В. Задорожна-Княгницька, О. Цибулько, М. М. Нетреба // Педагогічні науки. – 2021. – № 78. – С. 48–52. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8910 | 
| Розташовується у зібраннях: | Нетреба Марина Михайлівна | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| zador_netr3_inklyuz_2021_78_48.pdf | 1,53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.