Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7836
Назва: Стратегічна карта підприємства як основа підвищення вартості підприємства
Автори: Толпежніков, Роман Олексійович
Пастощук, О.
Ключові слова: стратегічна карта
ринкова вартість
інвестиційна вартість
матеріальні та нематеріальні активи
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Ключовим фактором розвитку будь-якого підприємства є процес повної реалізації планів у межах обраної та затвердженої стратегії розвитку. На сучасному етапі переходу підприємств на вартісно-орієнтовну модель управління важливим є процес переносу та оцінки окремого стратегічного рішення при вирішенні завдання максимізації вартості компанії. Для вирішення цієї проблеми запропоновано побудувати типову стратегічну карту підприємства для вирішення проблем системного характеру при максимізації вартості компанії.
Опис: Толпежніков Р. О. Стратегічна карта підприємства як основа підвищення вартості підприємства / Р. О. Толпежніков, О. Пастощук // Економічний аналіз. – 2013. – Т. 12(4). – С. 84–88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7836
Розташовується у зібраннях:Толпежніков Роман Олексійович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tolp_strat_2013_12_84.pdf2,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.