Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолпежніков, Роман Олексійович-
dc.contributor.authorПастощук, О.-
dc.date.accessioned2024-11-14T15:52:51Z-
dc.date.available2024-11-14T15:52:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7836-
dc.descriptionТолпежніков Р. О. Стратегічна карта підприємства як основа підвищення вартості підприємства / Р. О. Толпежніков, О. Пастощук // Економічний аналіз. – 2013. – Т. 12(4). – С. 84–88.en_US
dc.description.abstractКлючовим фактором розвитку будь-якого підприємства є процес повної реалізації планів у межах обраної та затвердженої стратегії розвитку. На сучасному етапі переходу підприємств на вартісно-орієнтовну модель управління важливим є процес переносу та оцінки окремого стратегічного рішення при вирішенні завдання максимізації вартості компанії. Для вирішення цієї проблеми запропоновано побудувати типову стратегічну карту підприємства для вирішення проблем системного характеру при максимізації вартості компанії.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectстратегічна картаen_US
dc.subjectринкова вартістьen_US
dc.subjectінвестиційна вартістьen_US
dc.subjectматеріальні та нематеріальні активиen_US
dc.titleСтратегічна карта підприємства як основа підвищення вартості підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Толпежніков Роман Олексійович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tolp_strat_2013_12_84.pdf2,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.