Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7745
Назва: Споживчі інтенції українців щодо контенту й послуг інтернету
Автори: Зоська, Яна Володимирівна
Бессараб, А. О.
Ключові слова: споживачі Інтернет послуг
потреби споживачів
інтенції споживачів
комунікаційна взаємодія
символічне споживання
е-споживання
Я-брендинг
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано споживчі наміри використання мережі Інтернет. Наведено результати досліджень, що засвідчують стрімке зростання когорти інтернет-споживачів та розширення спектра їх потреб. Констатовано, що Інтернет став сприяти гіперспоживанню українців і виступати засобом для задоволення найширшого спектра потреб; поведінку інтернет-споживачів можна розглядати і як форму економічної, соціальної поведінки, і як знакову, символічну інтеракцію й форму самовираження.
Опис: Зоська Я. В. Споживчі інтенції українців щодо контенту й послуг інтернету / Я. В. Зоська, А. О. Бессараб // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. – 2018. – Вип. 80. – С. 61–71.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7745
Розташовується у зібраннях:Зоська Яна Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zos_spoz_2018_80_61.pdf5,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.