Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗоська, Яна Володимирівна-
dc.contributor.authorБессараб, А. О.-
dc.date.accessioned2024-11-05T14:29:24Z-
dc.date.available2024-11-05T14:29:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7745-
dc.descriptionЗоська Я. В. Споживчі інтенції українців щодо контенту й послуг інтернету / Я. В. Зоська, А. О. Бессараб // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. – 2018. – Вип. 80. – С. 61–71.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано споживчі наміри використання мережі Інтернет. Наведено результати досліджень, що засвідчують стрімке зростання когорти інтернет-споживачів та розширення спектра їх потреб. Констатовано, що Інтернет став сприяти гіперспоживанню українців і виступати засобом для задоволення найширшого спектра потреб; поведінку інтернет-споживачів можна розглядати і як форму економічної, соціальної поведінки, і як знакову, символічну інтеракцію й форму самовираження.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectспоживачі Інтернет послугen_US
dc.subjectпотреби споживачівen_US
dc.subjectінтенції споживачівen_US
dc.subjectкомунікаційна взаємодіяen_US
dc.subjectсимволічне споживанняen_US
dc.subjectе-споживанняen_US
dc.subjectЯ-брендингen_US
dc.titleСпоживчі інтенції українців щодо контенту й послуг інтернетуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Зоська Яна Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zos_spoz_2018_80_61.pdf5,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.