Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7249
Назва: Теоретичні аспекти формування конкурентоспроможного бренду туристичної фірми
Автори: Горбашевська, Марина Олексіївна
Ключові слова: конкурентоспроможність
бренд
маркетинг
маркетингове дослідження
туристичний ринок
туристичний продукт
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В даній статті досліджено теоретичні аспекти формування конкурентоспроможного бренду туристичної фірми. У процесі дослідження сформульовано поняття «конкурентоспроможність» з точки зору привабливості підприємства для інвестора. Розкрито сутність поняття бренд. На сьогоднішній день, туристичні фірми України повинні визначити для себе основні стратегії розвитку бренду саме своїх торгових марок, оцінити переваги, які вони отримають разом з брендом, створити умови для розширення свого бренду в Україні та поза її межами і стати гарантом якості для українських споживачів туристичних послуг. Саме тому важливим для туристичного підприємства є визначення стратегічного напрямку розвитку бізнесу, тобто конкурентної маркетингової стратегії.
Опис: Горбашевська М. О. Теоретичні аспекти формування конкурентоспроможного бренду туристичної фірми / М. О. Горбашевська // Економiка i органiзацiя управлiння. – 2018. – № 2 (30). – С. 22–31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7249
Розташовується у зібраннях:Горбашевська Марина Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
horb_teor_2018_2_22.pdf5,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.