Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7249
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбашевська, Марина Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-08-15T08:45:50Z-
dc.date.available2024-08-15T08:45:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7249-
dc.descriptionГорбашевська М. О. Теоретичні аспекти формування конкурентоспроможного бренду туристичної фірми / М. О. Горбашевська // Економiка i органiзацiя управлiння. – 2018. – № 2 (30). – С. 22–31.en_US
dc.description.abstractВ даній статті досліджено теоретичні аспекти формування конкурентоспроможного бренду туристичної фірми. У процесі дослідження сформульовано поняття «конкурентоспроможність» з точки зору привабливості підприємства для інвестора. Розкрито сутність поняття бренд. На сьогоднішній день, туристичні фірми України повинні визначити для себе основні стратегії розвитку бренду саме своїх торгових марок, оцінити переваги, які вони отримають разом з брендом, створити умови для розширення свого бренду в Україні та поза її межами і стати гарантом якості для українських споживачів туристичних послуг. Саме тому важливим для туристичного підприємства є визначення стратегічного напрямку розвитку бізнесу, тобто конкурентної маркетингової стратегії.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингове дослідженняen_US
dc.subjectтуристичний ринокen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.titleТеоретичні аспекти формування конкурентоспроможного бренду туристичної фірмиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Горбашевська Марина Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
horb_teor_2018_2_22.pdf5,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.