Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7117
Назва: Маркетингове управління підприємством на сучасному туристичному ринку
Автори: Горбашевська, Марина Олексіївна
Ключові слова: маркетинг
рівні управління
управління маркетингом
SWOT аналіз
PEST аналіз
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізоване маркетингове управління підприємством, яке засноване на сучасної маркетингової концепції та виражається через досягнення максимальної прибутковості підприємства за рахунок споживчої задоволеності. Розглянуто основні елементи маркетингового управління, які складаються з чотирьох компонентів та мають певні характеристики. Надана характеристика основних маркетингових функцій, які впливають на сучасний туристичний ринок.
Опис: Горбашевська М. О. Маркетингове управління підприємством на сучасному туристичному ринку / М. О. Горбашевська // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка : зб. наук. праць / гол. ред. К. В. Балабанов. – Маріуполь, 2018. – Вип. 15. – С. 36–43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7117
Розташовується у зібраннях:Горбашевська Марина Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
horb_mark_v_ekon_2018_15_36.pdf3,99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.