Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7117
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбашевська, Марина Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-07-30T08:03:21Z-
dc.date.available2024-07-30T08:03:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7117-
dc.descriptionГорбашевська М. О. Маркетингове управління підприємством на сучасному туристичному ринку / М. О. Горбашевська // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка : зб. наук. праць / гол. ред. К. В. Балабанов. – Маріуполь, 2018. – Вип. 15. – С. 36–43.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізоване маркетингове управління підприємством, яке засноване на сучасної маркетингової концепції та виражається через досягнення максимальної прибутковості підприємства за рахунок споживчої задоволеності. Розглянуто основні елементи маркетингового управління, які складаються з чотирьох компонентів та мають певні характеристики. Надана характеристика основних маркетингових функцій, які впливають на сучасний туристичний ринок.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectрівні управлінняen_US
dc.subjectуправління маркетингомen_US
dc.subjectSWOT аналізen_US
dc.subjectPEST аналізen_US
dc.titleМаркетингове управління підприємством на сучасному туристичному ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Горбашевська Марина Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
horb_mark_v_ekon_2018_15_36.pdf3,99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.