Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6977
Назва: Бенчмаркінг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності університету
Автори: Кислова, Людмила Анатоліївна
Ключові слова: конкурентні переваги
вища освіта
бенчмаркінг
інновації
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Одним із продуктивних інноваційних інструментів, що дає можливість організації постійно підвищувати ефективність, покращувати якість своєї роботи, бути попереду конкурентів, є бенчмаркінг. Бенчмаркінг використовується як стиль ведення бізнесу, орієнтуючись на кращі результати інших. В умовах провадження інноваційних процесів ВНЗ повинні розумно вибирати та застосовувати методи вдосконалення своєї діяльності. Для університетів, які є світовими лідерами, необхідною є орієнтація на інновації в усіх сферах діяльності, які надають їм вагомих і унікальних конкурентних переваг. Для університетів, які тільки намагаються вийти на міжнародний рівень, дуже корисним може стати використання бенчмаркінгу, який знаходить все ширше використання у корпоративному секторі, але недостатньо застосовується в освітній сфері.
Опис: Кислова Л. А. Бенчмаркінг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності університету / Л. А. Кислова // Інтернаціоналізація як фактор конкурентоспроможності сучасного університету : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 25–26 трав. 2017 р. – Маріуполь, 2017. – С. 37–40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6977
Розташовується у зібраннях:Кислова Людмила Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kisl_bench_konf_2017_37.pdf2,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.