Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4930
Назва: Роль інструментів маркетингу у відновленні туристичної галузі в Україні
Автори: Аракелова, Інна Олександрівна
Шиян, В. В.
Ключові слова: туристична галузь
маркетинг
Дата публікації: 2022
Опис: Аракелова І. О. Роль інструментів маркетингу у відновленні туристичної галузі в Україні / І. О. Аракелова, В. В. Шиян // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом: матеріали XІV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, м. Київ, 27 верес. 2022 р. / за заг. ред. А. В. Балабаниць ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2022. – С. 33–34.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4930
Розташовується у зібраннях:Аракелова Інна Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
arak_rol_konf_2022_33.pdf1,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.