Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАракелова, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorШиян, В. В.-
dc.date.accessioned2024-01-10T12:02:56Z-
dc.date.available2024-01-10T12:02:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4930-
dc.descriptionАракелова І. О. Роль інструментів маркетингу у відновленні туристичної галузі в Україні / І. О. Аракелова, В. В. Шиян // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом: матеріали XІV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, м. Київ, 27 верес. 2022 р. / за заг. ред. А. В. Балабаниць ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2022. – С. 33–34.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтуристична галузьen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleРоль інструментів маркетингу у відновленні туристичної галузі в Україніen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Аракелова Інна Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
arak_rol_konf_2022_33.pdf1,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.