Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9930
Назва: Психодіагностика та психокорекція професійного вигорання педагогів
Автори: Первий, В. С.
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: психодіагностика
психокорекція
вигорання
втома від співчуття
педагоги
тренінг
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Дана стаття присвячена питання психологічної діагностики та психокорекції професійного вигорання педагогів. Вигорання – це психосоціальний синдром, що розвивається у відповідь на хронічний стрес, пов'язаний з роботою. У психодіагностиці зазвичай він вимірюється та визначається трьома симптомами: емоційним виснаженням, цинізмом та зниженням професійної ефективності. Однією з найпоширеніших методик, що використовується для вимірювання вигорання, є Опитувальник вигорання Маслаха (MBI). Результати психодіагностики є основою для розробки індивідуальної або групової психокорекційної програми. Повторна діагностика після завершення корекційної роботи дозволяє оцінити її ефективність та внести необхідні зміни.
Опис: Первий В. С. Психодіагностика та психокорекція професійного вигорання педагогів / В. Первий, Т. Д. Перепелюк // Психологічний журнал. – 2025. – № 15. – С. 122–128.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9930
Розташовується у зібраннях:Перепелюк Тетяна Дмитрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
perepel_psihod_2025_15_122.pdf4,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.