Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПервий, В. С.-
dc.contributor.authorПерепелюк, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2025-11-11T14:31:31Z-
dc.date.available2025-11-11T14:31:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9930-
dc.descriptionПервий В. С. Психодіагностика та психокорекція професійного вигорання педагогів / В. Первий, Т. Д. Перепелюк // Психологічний журнал. – 2025. – № 15. – С. 122–128.en_US
dc.description.abstractДана стаття присвячена питання психологічної діагностики та психокорекції професійного вигорання педагогів. Вигорання – це психосоціальний синдром, що розвивається у відповідь на хронічний стрес, пов'язаний з роботою. У психодіагностиці зазвичай він вимірюється та визначається трьома симптомами: емоційним виснаженням, цинізмом та зниженням професійної ефективності. Однією з найпоширеніших методик, що використовується для вимірювання вигорання, є Опитувальник вигорання Маслаха (MBI). Результати психодіагностики є основою для розробки індивідуальної або групової психокорекційної програми. Повторна діагностика після завершення корекційної роботи дозволяє оцінити її ефективність та внести необхідні зміни.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпсиходіагностикаen_US
dc.subjectпсихокорекціяen_US
dc.subjectвигоранняen_US
dc.subjectвтома від співчуттяen_US
dc.subjectпедагогиen_US
dc.subjectтренінгen_US
dc.titleПсиходіагностика та психокорекція професійного вигорання педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Перепелюк Тетяна Дмитрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
perepel_psihod_2025_15_122.pdf4,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.