Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8991
Назва: Ієрархія психологічних детермінант розвитку професійної ідентичності студентів – майбутніх психологів
Автори: Шахов, Володимир Іванович
Шахов, Владислав Володимирович
Ключові слова: професійне самовизначення
професійна ідентичність майбутніх психологів
психологічні детермінанти розвитку професійної ідентичності
самооцінка
локус контролю
Я ідеальне
Я актуальне
Я ретроспективне
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено визначенню ключових психологічних детермінант розвитку професійної ідентичності студентів-психологів в процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах. Мета дослідження – визначення ієрархії психологічних детермінант становлення професійної ідентичності особистості в студентському віці та виявлення особливостей їх взаємодії в процесі професійної підготовки студентів – майбутніх психологів. За допомогою процедури факторного аналізу були визначено чотири групи чинників, в змісті яких виявлено ієрархічну значущість основних складових психологічних детермінант, що впливають на розвиток професійної ідентичності студентів-психологів: «особливості ставлення студентів до себе», «особливості уявлень студентів про себе як про майбутнього психолога», «особливості навчально-професійної мотивації студентів» та «особливості регуляції поведінки студентами». Ці фактори також відображають зміст професійної ідентичності студентської молоді та зумовлюють психологічні особливості її прояву. Було встановлено, що рівень сформованості складових психологічних детермінант становлення професійної ідентичності та особливості їх змістових характеристик визначають особливості розвитку професійної ідентичності в студентському віці. Зокрема, студенти, які мають низький рівень розвитку складових означених груп детермінант, мають нижчий рівень розвитку професійної ідентичності, ніж студенти з високим рівнем їх розвитку.
Опис: Шахов В. І. Ієрархія психологічних детермінант розвитку професійної ідентичності студентів – майбутніх психологів / В. І. Шахов, В. В. Шахов // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. – 2020. – Вип. 63. – С. 227–232.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8991
Розташовується у зібраннях:Шахов Володимир Іванович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shahov_2_ierarh_2020_63_227.pdf4,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.