Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8991
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШахов, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorШахов, Владислав Володимирович-
dc.date.accessioned2025-05-28T13:33:04Z-
dc.date.available2025-05-28T13:33:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8991-
dc.descriptionШахов В. І. Ієрархія психологічних детермінант розвитку професійної ідентичності студентів – майбутніх психологів / В. І. Шахов, В. В. Шахов // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. – 2020. – Вип. 63. – С. 227–232.en_US
dc.description.abstractСтаттю присвячено визначенню ключових психологічних детермінант розвитку професійної ідентичності студентів-психологів в процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах. Мета дослідження – визначення ієрархії психологічних детермінант становлення професійної ідентичності особистості в студентському віці та виявлення особливостей їх взаємодії в процесі професійної підготовки студентів – майбутніх психологів. За допомогою процедури факторного аналізу були визначено чотири групи чинників, в змісті яких виявлено ієрархічну значущість основних складових психологічних детермінант, що впливають на розвиток професійної ідентичності студентів-психологів: «особливості ставлення студентів до себе», «особливості уявлень студентів про себе як про майбутнього психолога», «особливості навчально-професійної мотивації студентів» та «особливості регуляції поведінки студентами». Ці фактори також відображають зміст професійної ідентичності студентської молоді та зумовлюють психологічні особливості її прояву. Було встановлено, що рівень сформованості складових психологічних детермінант становлення професійної ідентичності та особливості їх змістових характеристик визначають особливості розвитку професійної ідентичності в студентському віці. Зокрема, студенти, які мають низький рівень розвитку складових означених груп детермінант, мають нижчий рівень розвитку професійної ідентичності, ніж студенти з високим рівнем їх розвитку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійне самовизначенняen_US
dc.subjectпрофесійна ідентичність майбутніх психологівen_US
dc.subjectпсихологічні детермінанти розвитку професійної ідентичностіen_US
dc.subjectсамооцінкаen_US
dc.subjectлокус контролюen_US
dc.subjectЯ ідеальнеen_US
dc.subjectЯ актуальнеen_US
dc.subjectЯ ретроспективнеen_US
dc.titleІєрархія психологічних детермінант розвитку професійної ідентичності студентів – майбутніх психологівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Шахов Володимир Іванович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shahov_2_ierarh_2020_63_227.pdf4,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.