Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8980
Назва: Професійна самосвідомість студентів-психологів у динаміці фахової підготовки
Автори: Шахов, Владислав Володимирович
Шахов, Володимир Іванович
Ключові слова: професійна самосвідомість
Я-концепція
Я-образ
комунікативний самоконтроль
професійна самооцінка
потенціал професійної самооцінки
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аналіз становлення професійної самосвідомості майбутніх психологів у динаміці фахової підготовки. На підставі аналізу наукових джерел було доведено, що професійна самосвідомість постає значущою характеристикою особистісно-професійного становлення студентів-психологів, чинником успішності їхньої фахової підготовки й ефективності майбутньої професійної діяльності. В ході емпіричного дослідження було зафіксовано сприятливу динаміку зростання кількості майбутніх психологів з високим рівнем сформованості професійного Я-образу упродовж їхнього фахового навчання. Встановлено, що професійна самооцінка результату студентів-психологів має суттєві складності формування через розповсюдженість носіїв неадекватної самооцінки.
Опис: Шахов В. В. Професійна самосвідомість студентів-психологів у динаміці фахової підготовки / В. В. Шахов, В. І. Шахов // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. – 2024. – Вип. 80. – С. 88–96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8980
Розташовується у зібраннях:Шахов Володимир Іванович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shahov_2_prof_2024_80_88.pdf2,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.