Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8980
Назва: | Професійна самосвідомість студентів-психологів у динаміці фахової підготовки |
Автори: | Шахов, Владислав Володимирович Шахов, Володимир Іванович |
Ключові слова: | професійна самосвідомість Я-концепція Я-образ комунікативний самоконтроль професійна самооцінка потенціал професійної самооцінки |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено аналіз становлення професійної самосвідомості майбутніх психологів у динаміці фахової підготовки. На підставі аналізу наукових джерел було доведено, що професійна самосвідомість постає значущою характеристикою особистісно-професійного становлення студентів-психологів, чинником успішності їхньої фахової підготовки й ефективності майбутньої професійної діяльності. В ході емпіричного дослідження було зафіксовано сприятливу динаміку зростання кількості майбутніх психологів з високим рівнем сформованості професійного Я-образу упродовж їхнього фахового навчання. Встановлено, що професійна самооцінка результату студентів-психологів має суттєві складності формування через розповсюдженість носіїв неадекватної самооцінки. |
Опис: | Шахов В. В. Професійна самосвідомість студентів-психологів у динаміці фахової підготовки / В. В. Шахов, В. І. Шахов // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. – 2024. – Вип. 80. – С. 88–96. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8980 |
Розташовується у зібраннях: | Шахов Володимир Іванович |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
shahov_2_prof_2024_80_88.pdf | 2,88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.