Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8980
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШахов, Владислав Володимирович-
dc.contributor.authorШахов, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2025-05-27T13:19:03Z-
dc.date.available2025-05-27T13:19:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8980-
dc.descriptionШахов В. В. Професійна самосвідомість студентів-психологів у динаміці фахової підготовки / В. В. Шахов, В. І. Шахов // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. – 2024. – Вип. 80. – С. 88–96.en_US
dc.description.abstractУ статті представлено аналіз становлення професійної самосвідомості майбутніх психологів у динаміці фахової підготовки. На підставі аналізу наукових джерел було доведено, що професійна самосвідомість постає значущою характеристикою особистісно-професійного становлення студентів-психологів, чинником успішності їхньої фахової підготовки й ефективності майбутньої професійної діяльності. В ході емпіричного дослідження було зафіксовано сприятливу динаміку зростання кількості майбутніх психологів з високим рівнем сформованості професійного Я-образу упродовж їхнього фахового навчання. Встановлено, що професійна самооцінка результату студентів-психологів має суттєві складності формування через розповсюдженість носіїв неадекватної самооцінки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійна самосвідомістьen_US
dc.subjectЯ-концепціяen_US
dc.subjectЯ-образen_US
dc.subjectкомунікативний самоконтрольen_US
dc.subjectпрофесійна самооцінкаen_US
dc.subjectпотенціал професійної самооцінкиen_US
dc.titleПрофесійна самосвідомість студентів-психологів у динаміці фахової підготовкиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Шахов Володимир Іванович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shahov_2_prof_2024_80_88.pdf2,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.