Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8978
Назва: Зовнішні детермінанти становлення пpофесійної самосвідомості майбутніх психологів
Автори: Шахов, Владислав Володимирович
Шахов, Володимир Іванович
Ключові слова: професійна самосвідомість
соціально-психологічні детермінанти становлення професійної самосвідомості майбутніх психологів
соціальний престиж професії
професіограма психолога
освітня парадигма ЗВО
наставництво викладачів
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аналіз детермінації становлення професійної самосвідомості майбутніх психологів. Розкрито й проаналізовано зовнішні соціально-психологічні детермінанти становлення професійної самосвідомості майбутніх психологів. На підставі аналізу наукових джерел та проведеного емпіричного дослідження було встановлено, що головними зовнішніми детермінантами становлення професійної самосвідомості майбутніх психологів постають соціальний престиж професії, професіограму психолога, освітню парадигму ЗВО, наставництво викладачів і зразки діяльності професіоналів, імітація – засвоєння індивідом способів поведінки фахівців на підставі спостереження за ними.
Опис: Шахов В. В. Зовнішні детермінанти становлення пpофесійної самосвідомості майбутніх психологів / В. В. Шахов, В. І. Шахов // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. – 2024. – Вип. 79. – С. 100–107.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8978
Розташовується у зібраннях:Шахов Володимир Іванович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shahov_2_zovn_2024_79_100.pdf2,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.