Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8978
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШахов, Владислав Володимирович-
dc.contributor.authorШахов, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2025-05-27T12:27:05Z-
dc.date.available2025-05-27T12:27:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8978-
dc.descriptionШахов В. В. Зовнішні детермінанти становлення пpофесійної самосвідомості майбутніх психологів / В. В. Шахов, В. І. Шахов // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. – 2024. – Вип. 79. – С. 100–107.en_US
dc.description.abstractУ статті представлено аналіз детермінації становлення професійної самосвідомості майбутніх психологів. Розкрито й проаналізовано зовнішні соціально-психологічні детермінанти становлення професійної самосвідомості майбутніх психологів. На підставі аналізу наукових джерел та проведеного емпіричного дослідження було встановлено, що головними зовнішніми детермінантами становлення професійної самосвідомості майбутніх психологів постають соціальний престиж професії, професіограму психолога, освітню парадигму ЗВО, наставництво викладачів і зразки діяльності професіоналів, імітація – засвоєння індивідом способів поведінки фахівців на підставі спостереження за ними.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійна самосвідомістьen_US
dc.subjectсоціально-психологічні детермінанти становлення професійної самосвідомості майбутніх психологівen_US
dc.subjectсоціальний престиж професіїen_US
dc.subjectпрофесіограма психологаen_US
dc.subjectосвітня парадигма ЗВОen_US
dc.subjectнаставництво викладачівen_US
dc.titleЗовнішні детермінанти становлення пpофесійної самосвідомості майбутніх психологівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Шахов Володимир Іванович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shahov_2_zovn_2024_79_100.pdf2,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.