Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8966
Назва: Термінологічне поле освітнього процесу: супровід та підтримка
Автори: Крутій, Катерина Леонідівна
Деснова, Ірина Сергіївна
Ключові слова: освітній процес
супровід
підтримка
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено порівняльний аналіз сутності понять «супровід» та «підтримка». Схарактеризовано мету та функції супроводу та підтримки в освітньому процесі. Визначено їх взаємозв’язок та співвідношення. Виокремлено ключові характеристики дефініцій «супровід» та «підтримка». Запропоновано розглядати підтримку та супровід як взаємоперехідні парадигми педагогічної діяльності, які можуть бути необхідні одній і тій самій людині на різних етапах її життя.
Опис: Крутій К. Л. Термінологічне поле освітнього процесу: супровід та підтримка / К. Л. Крутій, І. С. Деснова // Věda a perspektivy. ‒ 2022. ‒ № 4(11). ‒ С. 111–121.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8966
Розташовується у зібраннях:Деснова Ірина Сергіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_desn_termin_2022_4_111.pdf3,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.