Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8966
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крутій, Катерина Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Деснова, Ірина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-26T13:27:43Z | - |
dc.date.available | 2025-05-26T13:27:43Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8966 | - |
dc.description | Крутій К. Л. Термінологічне поле освітнього процесу: супровід та підтримка / К. Л. Крутій, І. С. Деснова // Věda a perspektivy. ‒ 2022. ‒ № 4(11). ‒ С. 111–121. | en_US |
dc.description.abstract | У статті здійснено порівняльний аналіз сутності понять «супровід» та «підтримка». Схарактеризовано мету та функції супроводу та підтримки в освітньому процесі. Визначено їх взаємозв’язок та співвідношення. Виокремлено ключові характеристики дефініцій «супровід» та «підтримка». Запропоновано розглядати підтримку та супровід як взаємоперехідні парадигми педагогічної діяльності, які можуть бути необхідні одній і тій самій людині на різних етапах її життя. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | супровід | en_US |
dc.subject | підтримка | en_US |
dc.title | Термінологічне поле освітнього процесу: супровід та підтримка | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Деснова Ірина Сергіївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
krut_desn_termin_2022_4_111.pdf | 3,4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.