Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрутій, Катерина Леонідівна-
dc.contributor.authorДеснова, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-05-26T13:27:43Z-
dc.date.available2025-05-26T13:27:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8966-
dc.descriptionКрутій К. Л. Термінологічне поле освітнього процесу: супровід та підтримка / К. Л. Крутій, І. С. Деснова // Věda a perspektivy. ‒ 2022. ‒ № 4(11). ‒ С. 111–121.en_US
dc.description.abstractУ статті здійснено порівняльний аналіз сутності понять «супровід» та «підтримка». Схарактеризовано мету та функції супроводу та підтримки в освітньому процесі. Визначено їх взаємозв’язок та співвідношення. Виокремлено ключові характеристики дефініцій «супровід» та «підтримка». Запропоновано розглядати підтримку та супровід як взаємоперехідні парадигми педагогічної діяльності, які можуть бути необхідні одній і тій самій людині на різних етапах її життя.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectсупровідen_US
dc.subjectпідтримкаen_US
dc.titleТермінологічне поле освітнього процесу: супровід та підтримкаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Деснова Ірина Сергіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_desn_termin_2022_4_111.pdf3,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.