Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8963
Назва: Дефініція «гра як провідний тип діяльності дошкільника»: аналіз підходів
Автори: Крутій, Катерина Леонідівна
Деснова, Ірина Сергіївна
Замелюк, М. І.
Ключові слова: діти дошкільного віку
ігрова діяльність
ігрове середовище
ігрова компетентність
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано дефініцію «гра як провідний тип діяльності дошкільника". Гра визначається як провідна діяльність у дошкільному віці. Окреслено особливості гри в різних періодах, а також розвиток особистості в грі. Звертається увага на те, що за організацією збагачення ігрового середовища стоїть ініціатива й активність дорослого. Дитинство втрачає сенс унікального вікового періоду, де переважає справжнє джерело розвитку: живе спілкування, гра. Сучасна дитина включається у відносини співпраці, взаємодопомоги, партнерства. Проаналізовано значення ігрової діяльності для розвитку мотиваційної сфери дитини, її самосвідомості, розвитку уяви, спілкування, мислення та іншого.
Опис: Дефініція «гра як провідний тип діяльності дошкільника»: аналіз підходів / К. Л. Крутій, І. С. Деснова, М. І. Замелюк // Академічні студії. Серія : Педагогіка. ‒ 2021. ‒ Вип. 4, ч. 2. ‒ С. 84–91.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8963
Розташовується у зібраннях:Деснова Ірина Сергіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
desnov_krut_defin_2021_4_2_84.pdf2,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.