Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрутій, Катерина Леонідівна-
dc.contributor.authorДеснова, Ірина Сергіївна-
dc.contributor.authorЗамелюк, М. І.-
dc.date.accessioned2025-05-26T12:22:53Z-
dc.date.available2025-05-26T12:22:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8963-
dc.descriptionДефініція «гра як провідний тип діяльності дошкільника»: аналіз підходів / К. Л. Крутій, І. С. Деснова, М. І. Замелюк // Академічні студії. Серія : Педагогіка. ‒ 2021. ‒ Вип. 4, ч. 2. ‒ С. 84–91.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано дефініцію «гра як провідний тип діяльності дошкільника". Гра визначається як провідна діяльність у дошкільному віці. Окреслено особливості гри в різних періодах, а також розвиток особистості в грі. Звертається увага на те, що за організацією збагачення ігрового середовища стоїть ініціатива й активність дорослого. Дитинство втрачає сенс унікального вікового періоду, де переважає справжнє джерело розвитку: живе спілкування, гра. Сучасна дитина включається у відносини співпраці, взаємодопомоги, партнерства. Проаналізовано значення ігрової діяльності для розвитку мотиваційної сфери дитини, її самосвідомості, розвитку уяви, спілкування, мислення та іншого.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectігрова діяльністьen_US
dc.subjectігрове середовищеen_US
dc.subjectігрова компетентністьen_US
dc.titleДефініція «гра як провідний тип діяльності дошкільника»: аналіз підходівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Деснова Ірина Сергіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
desnov_krut_defin_2021_4_2_84.pdf2,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.