Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8303
Назва: Технологія планування стратегічних змін у системі управління маркетингом взаємодії підприємств
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Сай, Д. В.
Ключові слова: маркетинг взаємодії
планування стратегічних змін
ризикоадаптивність
комплементарність змін
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті розроблена технологія планування стратегічних змін в системі управління маркетингом взаємодії підприємств на основі моделі «Калейдоскоп» і матриці комплементарності стратегічних змін. Обгрунтовано діапазон стратегічних змін та їх якісні характеристики.
Опис: Балабаниць А. В. Технологія планування стратегічних змін у системі управління маркетингом взаємодії підприємств / А. В. Балабаниць, Д. В. Сай // Экономика и управление. – 2014. – № 1. – С. 30–35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8303
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_tehnolog_2014_1.pdf736,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.