Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.contributor.authorСай, Д. В.-
dc.date.accessioned2025-01-31T14:01:09Z-
dc.date.available2025-01-31T14:01:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8303-
dc.descriptionБалабаниць А. В. Технологія планування стратегічних змін у системі управління маркетингом взаємодії підприємств / А. В. Балабаниць, Д. В. Сай // Экономика и управление. – 2014. – № 1. – С. 30–35.en_US
dc.description.abstractУ статті розроблена технологія планування стратегічних змін в системі управління маркетингом взаємодії підприємств на основі моделі «Калейдоскоп» і матриці комплементарності стратегічних змін. Обгрунтовано діапазон стратегічних змін та їх якісні характеристики.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетинг взаємодіїen_US
dc.subjectпланування стратегічних змінen_US
dc.subjectризикоадаптивністьen_US
dc.subjectкомплементарність змінen_US
dc.titleТехнологія планування стратегічних змін у системі управління маркетингом взаємодії підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_tehnolog_2014_1.pdf736,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.