Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8235
Назва: Імперативи формування конкурентних переваг туристичних підприємств регіону [4.3]
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Ключові слова: туристичні регіони
туристичні підприємства
туристичний ринок
конкурентні відносини
Дата публікації: 2024
Видавництво: Маріупольський державний університет
Опис: Балабаниць А. В. Імперативи формування конкурентних переваг туристичних підприємств регіону [4.3] / А. В. Балабаниць // Туристично-рекреаційний потенціал Приазов’я: стан, виклики, стратегічні орієнтири : монографія / за заг. ред. А. В. Балабаниць. – Київ : МДУ, 2024. – С. 273–311.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8235
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_imper_mon_2024_273.pdf19,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.