Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9671
Назва: Експериментування як засіб пізнавального та мовленнєвого розвитку дітей під час застосування групових форм роботи
Автори: Голюк, Оксана Анатоліївна
Карук, І.
Колеснік, К.
Комарівська, Н.
Ключові слова: експериментування
пізнавальний розвиток
мовленнєвий розвиток
діти дошкільного віку
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано актуальність і важливість використання експериментальної діяльності та групових форм роботи для пізнавального і мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Схарактеризовано види дитячого експериментування й ознаки групової діяльності дошкільників. Досліджено особливості застосування групових форм роботи під час експериментування з метою розвитку пізнавального і мовленнєвого розвитку дітей. Показано, що застосування групових форм роботи під час експериментування сприяє підвищенню зацікавленості та інтересу до навколишньої дійсності, а також позитивно впливає на мовленнєвий рівень розвитку дітей дошкільного віку. У статті наведено приклади дослідів та експериментів, які можна провести з дітьми із використанням групових форм роботи.
Опис: Експериментування як засіб пізнавального та мовленнєвого розвитку дітей під час застосування групових форм роботи / О. А. Голюк, І. Карук, К. Колеснік, Н. Комарівська // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. – 2022. – Вип. 1. – С. 53–59.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9671
Розташовується у зібраннях:Голюк Оксана Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holyuk_eksper_2022_1_53.pdf4,76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.