Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9671
Назва: | Експериментування як засіб пізнавального та мовленнєвого розвитку дітей під час застосування групових форм роботи |
Автори: | Голюк, Оксана Анатоліївна Карук, І. Колеснік, К. Комарівська, Н. |
Ключові слова: | експериментування пізнавальний розвиток мовленнєвий розвиток діти дошкільного віку |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано актуальність і важливість використання експериментальної діяльності та групових форм роботи для пізнавального і мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Схарактеризовано види дитячого експериментування й ознаки групової діяльності дошкільників. Досліджено особливості застосування групових форм роботи під час експериментування з метою розвитку пізнавального і мовленнєвого розвитку дітей. Показано, що застосування групових форм роботи під час експериментування сприяє підвищенню зацікавленості та інтересу до навколишньої дійсності, а також позитивно впливає на мовленнєвий рівень розвитку дітей дошкільного віку. У статті наведено приклади дослідів та експериментів, які можна провести з дітьми із використанням групових форм роботи. |
Опис: | Експериментування як засіб пізнавального та мовленнєвого розвитку дітей під час застосування групових форм роботи / О. А. Голюк, І. Карук, К. Колеснік, Н. Комарівська // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. – 2022. – Вип. 1. – С. 53–59. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9671 |
Розташовується у зібраннях: | Голюк Оксана Анатоліївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
holyuk_eksper_2022_1_53.pdf | 4,76 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.