Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9637
Назва: Застосування наочності як засобу підвищення ефективності навчання в практиці початкової школи ХІХ століття
Автори: Голюк, Оксана Анатоліївна
Родюк, Н. Ю.
Ключові слова: історія педагогіки
навчальний процус
наочні посібники
початковв школа ХІХ ст.
Чарівний ліхтар
народна школа ХІХ ст.
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено теоретичні погляди педагога С. І. Миропольського щодо використання наочності в навчальному процесі в практиці народної школи ХІХ століття. Авторами доведено, що застосування наочності стало дієвим засобом боротьби з системою муштри і зубріння, схоластичними, догматичними методами навчання, які панували в тогочасній школі. У статті з’ясовано, що основним завданням наочного навчання є безпосереднє вивчення предметів і явищ навколишньої дійсності, розвиток і зміцнення свідомого ставлення до неї у учнів початкової школи.
Опис: Голюк О. А. Застосування наочності як засобу підвищення ефективності навчання в практиці початкової школи ХІХ століття / О. А. Голюк, Н. Ю. Родюк // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – 2018. – Vol. 6, Issue 173, Sept. – pp. 7–10.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9637
Розташовується у зібраннях:Голюк Оксана Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holyuk_zastos_2018_6_173_7.pdf4,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.