Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9637
Назва: | Застосування наочності як засобу підвищення ефективності навчання в практиці початкової школи ХІХ століття |
Автори: | Голюк, Оксана Анатоліївна Родюк, Н. Ю. |
Ключові слова: | історія педагогіки навчальний процус наочні посібники початковв школа ХІХ ст. Чарівний ліхтар народна школа ХІХ ст. |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено теоретичні погляди педагога С. І. Миропольського щодо використання наочності в навчальному процесі в практиці народної школи ХІХ століття. Авторами доведено, що застосування наочності стало дієвим засобом боротьби з системою муштри і зубріння, схоластичними, догматичними методами навчання, які панували в тогочасній школі. У статті з’ясовано, що основним завданням наочного навчання є безпосереднє вивчення предметів і явищ навколишньої дійсності, розвиток і зміцнення свідомого ставлення до неї у учнів початкової школи. |
Опис: | Голюк О. А. Застосування наочності як засобу підвищення ефективності навчання в практиці початкової школи ХІХ століття / О. А. Голюк, Н. Ю. Родюк // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – 2018. – Vol. 6, Issue 173, Sept. – pp. 7–10. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9637 |
Розташовується у зібраннях: | Голюк Оксана Анатоліївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
holyuk_zastos_2018_6_173_7.pdf | 4,36 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.