Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолюк, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorРодюк, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2025-09-10T14:26:42Z-
dc.date.available2025-09-10T14:26:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9637-
dc.descriptionГолюк О. А. Застосування наочності як засобу підвищення ефективності навчання в практиці початкової школи ХІХ століття / О. А. Голюк, Н. Ю. Родюк // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – 2018. – Vol. 6, Issue 173, Sept. – pp. 7–10.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні погляди педагога С. І. Миропольського щодо використання наочності в навчальному процесі в практиці народної школи ХІХ століття. Авторами доведено, що застосування наочності стало дієвим засобом боротьби з системою муштри і зубріння, схоластичними, догматичними методами навчання, які панували в тогочасній школі. У статті з’ясовано, що основним завданням наочного навчання є безпосереднє вивчення предметів і явищ навколишньої дійсності, розвиток і зміцнення свідомого ставлення до неї у учнів початкової школи.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectісторія педагогікиen_US
dc.subjectнавчальний процусen_US
dc.subjectнаочні посібникиen_US
dc.subjectпочатковв школа ХІХ ст.en_US
dc.subjectЧарівний ліхтарen_US
dc.subjectнародна школа ХІХ ст.en_US
dc.titleЗастосування наочності як засобу підвищення ефективності навчання в практиці початкової школи ХІХ століттяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Голюк Оксана Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holyuk_zastos_2018_6_173_7.pdf4,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.