Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9629
Назва: Обґрунтування компонентів творчого потенціалу майбутнього педагога ДНЗ та школи І ступеня
Автори: Голюк, Оксана Анатоліївна
Ключові слова: педагогічна освіта
творчий потенціал майбутнього педагога
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): На основі узагальнення різних означень досліджуваного поняття уточнено сутнісну характеристику категорії «творчий потенціал майбутнього педагога». В структурі творчого потенціалу виокремлено і схарактеризовано наступні компоненти: мотиваційна, когнитивно-креативна, методологічна (оргдіяльнісна). Доведено взаємозв'язок творчого потенціалу з рефлексією, з аксіологічним та комунікативним потенціалом педагога.
Опис: Голюк О. А. Обґрунтування компонентів творчого потенціалу майбутнього педагога ДНЗ та школи І ступеня / О. А. Голюк // Folia Comeniana : Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. – Умань, 2015. – С. 38–42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9629
Розташовується у зібраннях:Голюк Оксана Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holyuk_obgrunt_konf_2015_38.pdf2,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.