Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9629
Назва: | Обґрунтування компонентів творчого потенціалу майбутнього педагога ДНЗ та школи І ступеня |
Автори: | Голюк, Оксана Анатоліївна |
Ключові слова: | педагогічна освіта творчий потенціал майбутнього педагога |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | На основі узагальнення різних означень досліджуваного поняття уточнено сутнісну характеристику категорії «творчий потенціал майбутнього педагога». В структурі творчого потенціалу виокремлено і схарактеризовано наступні компоненти: мотиваційна, когнитивно-креативна, методологічна (оргдіяльнісна). Доведено взаємозв'язок творчого потенціалу з рефлексією, з аксіологічним та комунікативним потенціалом педагога. |
Опис: | Голюк О. А. Обґрунтування компонентів творчого потенціалу майбутнього педагога ДНЗ та школи І ступеня / О. А. Голюк // Folia Comeniana : Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. – Умань, 2015. – С. 38–42. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9629 |
Розташовується у зібраннях: | Голюк Оксана Анатоліївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
holyuk_obgrunt_konf_2015_38.pdf | 2,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.